10. 12. 2024. (utorak) od 9,00 do 12,00 sati
Jednodnevna radionica je koncipirana kao čitav niz praktičnih primjera iz područja financijskog poslovanju udruga s mnoštvom praktičnih primjera i konkretnih odgovora na vaša stručna pitanja, a sve u cilju kako bi se što jasnije i razumljivije prezentirala razna problematika vezana uz zakonsko poslovanje udruga u Republici Hrvatskoj.
Program webinara:
Razlika između računskog plana za poduzetnike i neprofitne organizacije
Poslovne knjige u dvojnom i jednostavnom knjigovodstvu
Rokovi čuvanja poslovnih knjiga
Bitne napomene u knjiženju poslovnih promjena
Knjigovodstvo udruga u gospodarskoj djelatnosti
Kada i po kojoj stopi amoritzirati imovinu
Financijski izvještaji
Ostali poslovni izvještaji
Predavač: Ivana Ožegović, stručna savjetnica za poslovanje udruga
Cijena kotizacije: 80,00 EUR + PDV 25%
Način predavanja: Online preko Zoom platforme
Prijaviti se možete na: info@udruga.hr ili tel. 01 49 21 737, nakon čega vam šaljemo predračun za plaćanje. Po primitku vaše uplate dobit ćete upute za spajanje na Zoom, a poveznicu par dana prije predavanja.
Više o webinaru možete vidjeti OVDJE!
Cijeli tekst vidi niže! | Veličina |
---|---|
osnove_knjigovodstva_udruga_v1.pdf | 1.38 MB |