25. 3. 2025. (utorak) od 9,00 do 11,00 sati
Jednodnevna radionica je koncipirana kao čitav niz praktičnih primjera iz područja računovodstva, poreza i prava u poslovanju udruga i mnoštvom praktičnih primjera knjiženja i popunjavanja obrazaca, a sve u cilju kako bi što jasnije i razumljivije prezentirala razna problematika vezana uz zakonsko poslovanje. Svaki sudionik dobit će u digitalnom obliku obrasce koje može koristiti u svakodnevnoj praksi i to knjigu primitaka/izdataka, knjigu blagajne, knjigu ulaznih/ izlaznih računa.
Program webinara:
Rokovi, usvajanje i natuknice prilikom sastavljanja Programa rada i financijskog plana
Kada i na koji način treba donijeti Rebalans programa rada i financijskog plana
Kako dopuniti/izmijeniti Statut te napisati Zapisnik
Kako, tko i zašto mora popuniti Upitnik o samoprocjeni
Sastavljanje Popisa imovine, obveza i potraživanja, popisna komisija, rokovi i primjer
Porez na dobit i OPZ -STAT-1 obrazac, tko je obveznik, rokovi
Popunjavanje Evidencije o radnom vremenu
Što su nam donijele zakonske promjene s 1.1.2025.godine
Pitanja i odgovori iz područja tematike edukacije
Predavač: Ivana Ožegović, specijalistica za računovodstvo udruga
Cijena kotizacije: 80,00 EUR + PDV 25%
Način predavanja: Online preko Zoom platforme
Prijaviti se možete na: info@udruga.hr ili tel. 01 49 21 737, nakon čega vam šaljemo predračun za plaćanje. Po primitku vaše uplate dobit ćete upute za spajanje na Zoom, a poveznicu par dana prije predavanja.
Više o webinaru možete vidjeti OVDJE!
Cijeli tekst vidi niže! | Veličina |
---|---|
webinar_-_udruga_financijska_pismenost_v1.pdf | 1.3 MB |