Svi smo svjedoci vrlo brzog napretka tehnologija koje u današnjem poslovanju omogućuju poslovnim subjektima uvođenje potpune digitalizacije i automatizacije poslovnih procesa, a koje sve češće susrećemo s elektroničkim računima odnosno eRačunima.
Digitalizirani i automatizirani poslovni procesi unutar svake poslovne organizacije presudni su za uspješnost poslovanja, te povećanje konkurentnosti. Sukladno tome brojni poduzetnici su se već odavno okrenuli eRačunima, neovisno o tome što još uvijek nije uvedena zakonska obveza slanja i primanja eRačuna između poduzetnika, iako je ista najavljena kroz projekt Fiskalizacija 2.0. Razlog sve većeg dobrovoljnog prelaska na poslovanje putem eRačuna jest taj što su poduzetnici prepoznali prednosti koje eRačun donosi. Naime, eRačun smanjuje troškove, povećava brzinu razmjene dokumentacije, točnost, produktivnost, a treba spomenuti i pozitivan utjecaj na okoliš. Kako bi primjena bila sukladno navedenome, važno je znati postupati s eRačunima odnosno kako ih pravilno čuvati odnosno arhivirati s računovodstvenog i poreznog motrišta.
Više možete pročitati OVDJE!
Cijeli tekst vidi niže! | Veličina |
---|---|
![]() | 311.76 KB |