ZOOM ONLINE RADIONICA – OSNOVE KNJIGOVODSTVA UDRUGA ZA KNJIGOVOĐE

10. 12. 2024. (utorak) od 9,00 do 12,00 sati

Jednodnevna radionica je koncipirana kao čitav niz praktičnih primjera iz područja financijskog poslovanju udruga s mnoštvom praktičnih primjera i konkretnih odgovora na vaša stručna pitanja, a sve u cilju kako bi se što jasnije i razumljivije prezentirala razna problematika vezana uz zakonsko poslovanje udruga u Republici Hrvatskoj.

Program webinara:
Razlika između računskog plana za poduzetnike i neprofitne organizacije
Poslovne knjige u dvojnom i jednostavnom knjigovodstvu
Rokovi čuvanja poslovnih knjiga
Bitne napomene u knjiženju poslovnih promjena
Knjigovodstvo udruga u gospodarskoj djelatnosti
Kada i po kojoj stopi amoritzirati imovinu
Financijski izvještaji
Ostali poslovni izvještaji

Predavač: Ivana Ožegović, stručna savjetnica za poslovanje udruga

Cijena kotizacije: 80,00 EUR + PDV 25%
Način predavanja: Online preko Zoom platforme

Prijaviti se možete na: info@udruga.hr ili tel. 01 49 21 737, nakon čega vam šaljemo predračun za plaćanje. Po primitku vaše uplate dobit ćete upute za spajanje na Zoom, a poveznicu par dana prije predavanja.

Više o webinaru možete vidjeti OVDJE!

 

Cijeli tekst vidi niže!Veličina
osnove_knjigovodstva_udruga_v1.pdf1.38 MB
Seminari i konferencije